۱۹ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۹
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

مجموعه سه جلدی روایت براده ها / سفرنامه پیاده روی اربعین

مجموعه سه جلدی روایت براده ها / سفرنامه پیاده روی اربعین
تولیدات انتشارات

 پدیدآورنده: رضا عیوضی،تقی شجاعی و جمعی از نویسندگان

نوبت چاپ: اول / 1395

قیمت:25000 تومان

معرفی اثر:

این سه کتاب که هرکدام از منظر و زاویه‌ای به واقعه بی‌نظیر اربعین حسینی(ع) پرداخته است، شامل دفتر اول «او یافت مرا »، دفتر دوم«سید« من» حسینی» و دفتر سوم«این است ، آن نیست!»

«او یافت مرا» دفتر اول مجموعه روایت براده‌هاست است که با بیانی طنز و همراه با مزاح، حال و هوای زائران و مسافران مسیر پیاده روی اربعین را به زیبایی به تصویر می‌کشد. این کتاب، در نوع خود اولین کتاب طنز در زمینه سفرنامه پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است که تا کنون نگاشته شده است. «او یافت مرا» که به دلیل بیان روان و طنزگونه خود، در مدتی کم مورد استقبال بی‌نظیر خوانندگان و مخاطبان خود قرار گرفته است، توسط رضا عیوضی نگاشته شده است.
دفتر دوم روایت براده‌ها،"سیّد «من» حسینی" است. در این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی از فتح «من» در پیاده‌روی اربعین به قلم نویسنده توانمند، تقی شجاعی به تصویر کشیده شده است. همان‌طور که از اسم زیبای کتاب هم پیداست، شخصیت اصلی کتاب در کش و قوس‌های مختلفی قرار می‌گیرد و در وانفسای منیّت‌ها و مادی‌گرایی‌های نفس، در نهایت حسینی می‌شود... . نویسنده کتاب که صاحب اثر دفاع مقدس "پیمان رحمان بمان" نیز هست، با فضاسازی‌ها و توصیف‌های بسیار بدیع و دلنشین، مخاطب را پای داستان‌ها و وقایع، میخ‌کوب می‌کند.
اما دفتر سوم مجموعه 3 جلدی روایت براده‌ها، مجموعه وقایع و داستان‌هایی است که در سال‌های اخیر پیرامون اربعین حسینی رخ داده است. کتاب "این است، آن نیست!" شامل 23 عنوان داستان به قلم نویسندگانی چون تقی شجاعی، رضا عیوضی، وحید نادری، یاسین کیخا، عابدین زارع، محمد امین ناظری و مهرنوش گرجی است. این وقایع و اتفاقات که حاصل سفر خود این نویسندگان و مصاحبه با زائران پیاده‌روی است، با قلمی هنرمندانه و پردازشی در خور، به رشته تحریر در آمده است.

 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی