۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۵
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

موعود

موعود
تولیدات انتشارات
پدیدآورنده: دکتر جواد بامری
نوبت چاپ: اول/ 1395
قیمت: 12000 تومان
معرفی اثر:

کتاب حاضر حاصل تلاش مولفی است که به گفته خود سال‌ها در میان اهل تسنن زندگی کرده است و تجربه‌های خود را در نگارش کتاب به کار بسته است.

کتاب موعود در تلاش است تا تحولات قبل از ظهور را به صورت ریشه‌ای و با توجه به مستنداتی از کتب اهل تسنن و تشیع بررسی نماید. بخش عظیمی از این موارد شامل شبهاتی است که طی سال‌های اخیر توسط وهابیت ترویج و تبلیغ می‌گردد. از جمله‌ی افسانه بودن سرداب امام زمان و غیره.

اما بخش دیگر به تشریح شرایط غیبت امام عصر و اتفاقاتی که نوید آنها در احادیث داده شده می‌پردازد و نظریات جدید در رابطه با مهدویت را بررسی می‌نماید و در بخش پایانی نیز مهدویت را در آیینه قرآن و نهج البلاغه ترسیم می‌کند.

برشی از کتاب:

امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است؛ یک عده در دنیا سلطه‌گرند، یک عده در دنیا سلطه‌پذیرند.

اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت، اگر شما توانستید پیروز شوید [و] به آن نقطه‌ی موعود برسید، آن‌وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ی ظهور ولی‌امر و ولی‌عصر(عج) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. (امام خامنه‌ای حفظه‌الله)




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی