۱۹ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

واجب تمدن ساز

واجب تمدن ساز
تولیدات انتشارات
پدیدآورنده: جنبش حیاء
نوبت چاپ: اول / 1395
قیمت: 3000 تومان
معرفی اثر:

کتاب واجب تمدن ساز شرح مزجی بیانات امام خامنه‌ای در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تا سال1394 می‌باشد. در این کتاب مهم‌ترین صحبت‌های ایشان پیرامون این دو واجب تمدن‌ساز به صورت یک جلسه منسجم گردآوری گردیده است.

برشی از کتاب:

آزادی غیر از ولنگاری است؛ آزادی غیر از رهاسازی همه‌ی ضابطه‌ها است. آزادی که نعمت بزرگ الهی است، خودش دارای ضابطه است؛ بدون ضابطه، آزادی معنی ندارد. اگر چنانچه کسانی هستند در کشور که برای تیشه به ریشه‌ی ایمان جوانان زدن، دارند تلاش می‌کنند، نمی‌شود این را تماشا کرد به‌عنوان اینکه این آزادی است. همچنان که اگر هروئین و بقیّه‌ی مواد مسموم کننده‌ی بدن و بدبخت کننده‌ی خانواده‌ها را کسی بخواهد بین این و آن توزیع کند، نمی‌شود بی‌تفاوت نشست.

امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن همه ی فرایض اسلامی است، باید در جامعه ی ما احیا شود و هر فردی از آحاد مردم، خود را در گسترش نیکی و صلاح و برچیده شدن زشتی و گمراهی و فساد، مسئول احساس کند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی