۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۰۱
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

بزودی منتشر می شود

تازه های خبری
بزودی کتاب فاطمه نگین جهان و جنان توسط موسسه شهید کاظمی منتشر می گردد

این کتاب که حاصل سالها تحقیق استاد محمدرضا اوحدی می باشدحاوی احادیث و روایات و همچنین موارد مطرح شده در شناخت فضائل و کرامات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از منظر اهل سنت می باشد. در این کتاب بیش از یکصدو پنجاه اثر از راویان و نویسندگان اهل سنت استفاده شده است.

قسمتهایی از این کتاب بشرح زیر است:
دینوری عالم سنی در 1165 سال قبل در کتاب الامامه به ماجرای حمله عمر به خانه امام علی علیه السلام و اعمال قنفذ مفصل اشاره کرده و حدود 20 نفر از علمای اهل سنت این را نوشته اند بیشتر مطلب با مدارک محکم در کتاب فاطمه نگین جهان و جنان می باشد.

ابوبکر در وقت جان دادن گفت ای کاش 3 کار نمیکردم 1 : کاش دستور حمله به خانه زهرا را نمیدادم . . . این مطلب را بیش از 30 نفر مورخ قدیمی سنی آورده اند که اسامی آنها در کتاب فاطمه نگین جهان و جنان آمده در ثانی قرآن در آیه 27 سوره نور میفرماید ؛ ای مسلمانان بدون اجازه وارد خانه های یکدیگر نشوید.

حضرت زهرا وقتی انحراف مردم را از راه امام علی دید در مقابل آنها ایستاد چونکه میدانست دین خدا را نابود میکنند فخر رازی مفسر سنی در جلد 10 ص 540 تفسیر کبیر مینویسد عمر بن خطاب در حکومت 10 ساله اش 94 حکم واجب و حلال خدا را تعطیل کرد و حضرت جلوی چنین کسی تا پای جان ایستاد.

طبری و یعقوبی دو مورخ سنی در 1151 سال قبل در کتاب تاریخ خود جلد2 ص 126 و جلد 3 ص 202 ماجرای حمله عمر به خانه حضرت زهرا را آوردهاند عجیب آنکه در کتب تفسیری اهل سنت 100 آیه در شان آن بانو نقل شده که همه آن 100 آیه در کتاب فاطمه نگین جهان و جنان آمده و عمر خانمی را مجروح کرد که در باره او بیش از 100 آیه در قرآن نازل شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی