۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۰
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

حضور موسسه شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب استانی قم

حضور موسسه شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب استانی قم
تازه های خبری

حضور نشر موسسه شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب استانی قم

به حول وقوه الهی با تلاش و همت مخلصانه مسئول موسسه سر لشکر شهید حاج احمد کاظمی امسال  نشر موسسه شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب استانی قم شرکت می نماید و حضور فعال دارد.

این نمایشگاه از روز شنبه 28 دی ماه بمدت یک  هفته در قم با حضور 300 ناشر از برترین ها و فعالان حوزه نشر در سطح کشور برگزار میگرددغرفه ارائه محصولات موسسه شهید کاظمی  واقع در طبقه اول واحد 112 می باشد.

دو ویژگی خاص این نمایشگاه این است که برای اولین بار نمایشگاه کتاب استانی در ساختمان بسیار کارآمد و زیبای  " مجتمع ناشران"برگزار می شود که میتواند الگوی بسیار خوبی برای  این حوزه مغفول مانده باشد و در صورت موفقیت این طرح میتواند این مجتمع بعنوان اولین مرکز متمرکز کتاب ایران و برگزاری نمایشگاههای کتاب دائمی مطرح گردد. در حال حاضر این ساختمان بسیار زیبا و در مکانی مناسب در قم  بهره برداری شده و در اینده  نزدیک یکی از دغدغه های مهم ناشران همچنین  مخاطبین  محترم را بر طرف خواهد نمود.

همچنین از  برنامه های جذاب دیگر این نمایشگاه را می توان "جشنواره کودک و نوجوان" که توسط شهرادی قم برگزار می شود میتوان نام برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی