۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۸
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت مبلّغ مدافع حرم «شهید محسن حججی» را تسلیت گفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت مبلّغ مدافع حرم «شهید محسن حججی» را تسلیت گفت.
تازه های خبری


در پی شهادت مظلومانه‌ی مبلّغ مدافع حرم شهید محسن حججی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با صدور پیامی شهادت جانسوز این شهید عزیز را تسلیت گفت.

 

◾️ مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن ینتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

 

️ شهادت مظلومانه و جانسوز مبلّغ عزیز فرهنگ دینی و مدافع رشید حرم، شهید محسن حججی، به دست تروریست‌های پلید، احساسات میلیاردها تن از مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد و داغ ننگ و بی‌آبرویی دیگری بر پیشانی تکفیری‌های شکست‌خورده و مزدور نشاند. شهید محسن حججی همچون مولا و سرور خود حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام با حلقی خونین به پیشگاه محبوب حاضر شد و جایی که شهادت هنر مردان خداست چه هنری از این ناب‌تر که شیعه‌ای به شیوه‌ی شهادت مولایش به دیدار محبوب نایل آید.

 

️ شهادت این جوان دلیر و رشید، که از فعالان عرصه‌ی تبلیغ و از نیروهای پاک و بااخلاص سازمان تبلیغات اسلامی در خطّه‌ی دینمدار و شهیدپرور نجف‌آباد بود، حکایت رشادت و مظلومیت مبلّغان جان‌برکفی است که در طول تاریخ هر جا نیاز بوده از بذل جان نیز در راه اسلام و قرآن و عترت دریغ نکرده‌اند، و با افتادن بیرق مبارزه و جهاد از دست هر مبلّغ و مبارز رشیدی پرچم او بر دستان دیگر مبلّغان و مجاهدان نستوه این سرزمین به اهتزاز درآمده است.

 

اینجانب با عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، و ملت شریف ایران، ضمن محکومیت شدید این عمل ننگین و رذیلانه، که به دست جنایتکار مستکبران و ایادی تکفیری آن‌ها به وقوع پیوست، برای این شهد سعید فوز عظیم و برای خانواده‌ی معظّم آن بزرگوار اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

 سیدمهدی خاموشی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی