۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۶
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

ما مفتخریم به این دشمنی

ما مفتخریم به این دشمنی
تولیدات انتشارات

پدیدآورنده: نسیم کریمی
نوبت چاپ: اول/ 1394
قیمت: 6000  تومان
معرفی اثر:

آن چه در این کتاب جمع‌آوری شده، بیاناتی از مقام معظم رهبری است درباره "دشمن شناسی" که در طول سال‌های 1380 تا 1390 در جمع دانشجویان ایراد گردیده است. در گزینش بیانات سعی شده بهترین انتخاب برای تبیین ابعاد گوناگون دشمن‌شناسی شامل: معرفی دشمن، چگونگی و کیفیت دشمنی‌ها، موقعیت کنونی دشمن، سرانجام این دشمنی و وظایف ما در قبال دشمنی‌ها صورت گیرد. هر صفحه از این کتاب شامل دو بخش است؛ بخش اول طاق نصرتی است که نوشته شده برای ورود به بخش دوم (طاق نصرت یا طاق پیروزی، سازه‌های چوبی یا فلزی است که برای سرداران پیروز هنگام بازآمدن از سفر یا جنگ، آذین‌بندی کنند، همچنین هنگام رویدادی بزرگ طاق نصرت برپا می‌کنند). درواقع متن ابتدایی هر صفحه، با یک آمادگی معماگونه برای درک بهتر بخش دوم که گزیده‌ای از بیانات رهبری است، آذین‌بندی شده است.

برشی از کتاب:

ما با جنگ نرم، با مبارزه ی نرم از سوی دشمن مواجهیم، در این جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو، افسران جوان این جبهه اید. نگفتیم سربازان، چون سرباز هیچگونه از خودش تصمیم گیری واراده ندارد و باید هر چه فرمانده می گوید عمل کندو نگفتیم هم فرماندهان طراح قرارگاه ها و یگانهای بزرگ، چون آنها طراحی های کلان را می کنند. افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می بیند؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می آزماید... (بیانات در دیدار با اساتید دانشگاهها / 8 شهریور1388).




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی