۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۴۷
نشر موسسه شهید کاظمی ۱ نظر اشتراک گذاری

کتاب دیدم که جانم می رود چاپ هفتمی شد

کتاب دیدم که جانم می رود چاپ هفتمی شد
تازه های خبری

با توجه به فعالیتهای تخصصی موسسه شهید کاظمی در حوزه نشر و پخش محصولات فرهنگی کتاب " دیدم که جانم می رود " به لطف خداوند متعال تجدید چاپ شد، لازم بذکر است استقبال چشمگیر از کتابهای موسسه توسط مخاطبین نشان از آثار منتشر شده خوب از نظر کیفی می باشد.

در طول مدت یکسال و نیم از چاپ این کتاب شاهد بودیم که شهید مصطفی کاظم زاده چقدر از جوانان ونوجوانان را مورد لطفشان قرار داده اند و بعضا تغییرات و تاثیرات زیادی را در سبک زندگی این عزیزان بدنبال داشته است.

دیدم که جانم می رود: چاپ هفتم و چاپ 12000 جلد تاکنون

حالتی عجیب به خودش گرفت و گفت:

- آره. من امروز بعد از ظهر شهید می‌شم؛ چه بخوای و چه نخوای! دست من و تو هم نیست. هرچی خدا بخواد، همونه.

چه کار باید می‌کردم؟ اصلا چه کار می‌توانستم بکنم؟ مصطفی داشت می‌رفت؛ تنهای تنهای. من اما نمی‌خواستم بروم. اصلا اهل رفتن نبودم. نه می‌خواستم خودم بروم و نه مصطفی. تازه او را کشف کرده بودم. تازه داشتم پی به وجودش می‌بردم .می‌خواستم مال من باشد؛ فقط و فقط. برنامه‌ها داشتم برای فرداهای دوستی‌مان. بدون شک دست خودش بود. مگر نه این‌که من نخواستم بروم و نرفتم؟! پس اگر او هم از ته دل به خدا التماس می‌کرد که نرود، حتما می‌توانست دل خدا را به‌دست بیاورد.پس باید کاری می‌کردم که نگاه و خواست مصطفی عوض شود. باید با خواست و تمایل او، نظر خدا را هم برمی‌گرداندم!

داستان واقعی و بسیار جذاب از زندگی و شهادت شهید مصطفی کاظم زاده را در جدیدترین اثر حمید داودآبادی نویسنده و پژوهشگر توانای دفاع مقدس با عنوان دیدم که جانم می رود

معرفی اثر :

خاطرات حمید داودآبادی با شهید مصطفی کاظم زاده که از اول آشنایی شان سال 1358 شروع می شود و تا 22 مهر 1361 که در سومار شهید شد را روایت می کند.این کتاب، خاطرات جنگ نیست بلکه خاطرات رفاقت های دوستانه بچه های زمان جنگ است. در این داستان واقعی رفاقت به سبک شهدا با قلمی بسیار روان بیان شده است.

از ویژگی های خاص این کتاب این است که در لحظه شهادت شهید مصطفی کاظم زاده درمهر ماه سال ساعت اولین چاپ کتاب در کنار مزار مطهر این شهید عزیز از کتاب رو نمایی شد


این اثر در 320 صفحه ودر قطع رقعی توسط موسسه شهید کاظمی منتشر شده است.

و همزمان با سی امین سالگرد شهادت شهید مصطفی کاظم زاده درروز شنبه 22 مهر ماه 1391 در بهشت زهرا قطعه 26 ردیف 94 شماره9ساعت 45/16  همزمان با لحظه شهادت این شهید با حضور خانواده و دوستان شهید رونمایی شد.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی