۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۸
نشر موسسه شهید کاظمی ۱ نظر اشتراک گذاری

موسسه شهید کاظمی منتشر کرد

موسسه شهید کاظمی منتشر کرد
تازه های خبری

مجموعه کتابهای شعارهای انقلاب منتشر شد

اولین کتاب از این مجموعه شعار "مرگ بر آمریکا" می باشد که توسط موسسه شهید کاظمی و با همکاری بنیاد فرهنگی شهید شیرازی منتشر و روانه بازار نشر گردید.


درباره کتاب:
انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به وقوع پیوست.انقلابی که همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. چرا که انقلابی بود که در هیچ کدام از شعارها واهدافش بوی دنیاگرایی وجود نداشت و همین، علت بقا و ماندگاری این انقاب شد و تا وقتی که مردم این اهداف و شعارها را بشناسند، دشمنان هیچ گونه خدشه های را نمی توانند به این انقلاب وارد کنند. پس شناخت این شعارها آن هم از زبان رهبرمعظم انقلاب اسلامی، کمک بسیاری خواهد کرد در حفظ این نظام که اوجب واجبات است. 

نظرات (۱)

  1. محمدرضا


    ای محبوب من ! با نگاه به تو و کلام توست که به زشتی گناه پی می برم .آه چقدر تو را آزار دادم و تو اشتباهات بیشمار و عهد شکنی های مرا دیدی و تحمل می کردی اما محبوب عزیزم ! می دانی که به ازای محبتت ، یک روز آنقدر زیاد تو را دوست خواهم داشت که حتی حاضر خواهم شد جانم را روزی هزار بار برایت بدهم .
    شما عزیزان می توانید کتاب دعاهای اورژانسی را تهیه و مطالعه فرمائید در ضمن کتاب درمان با قرآن همین نویسنده 27 بار چاپ شده..........با شماره 09133334919 برادر نوریان تماس بگیرید تا برایتان ارسال شود
    مــحـل فــروش :
    اثری ارزشـمند از نویسنده کتاب"درمان با قرآن"(چاپ 27)
    نامه هائی اسرار آمیز به هـمسـرمدعاهای اورژانسی
    کتابفروشی های سراسر کشور و 1- نجف آباد :چهار راه بازار کنار مسجد شیخ احمد کتابفروشی دیار
    2 یزدانشهر :قسمت اول بین خیابان 10 و 11 مغازه اشکان
    و مرکز پخش بیشتر از 10نسخه:09378038390
    جانباز لشگر 8نجف و دوست سردار شهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی