۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۲
نشر موسسه شهید کاظمی ۲ نظر اشتراک گذاری

موسسه شهید کاظمی ناشر برتر شد

تازه های خبری

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در 13 مهرماه به کار خود پایان داد.

درمدت 5روز برگزاری نمایشگاه یک میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید نمودند و در این مدت نیز مبلغ 25 میلیارد ریال  کتاب توسط مردم خریداری شد.

برای اولین بارسیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به صورت همزمان با ششمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شد. درمراسم اختتامیه از ناشران برتر این حوزه در سه بخش دولتی، خصوصی و کتاب برتر تجلیل شد.

در بخش دولتی نشر 27 موسسه بعثت به عنوان ناشر برتر ششمین نمایشگاه دفاع مقدس انتخاب شد، نشر 27 با 32 عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه دفاع مقدس حضور داشتند، حبیب تولدی دیگر نوشته گل علی بابائی در این نمایشگاه رونمایی شد.

سوره مهر با 400 عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه دفاع مقدس حضور داشتند که به عنوان دومین ناشر برتر این نمایشگاه انتخاب شده اند، پر فروش ترین کتاب این انتشارات در این نمایشگاه کتاب آن بیست و سه نفر با تقریظ مقام معظم رهبری بود.

صریر سومین ناشر بر دراین حوزه بود که با 214 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور داشت، چشمان عاشورایی آخرین کتاب این انتشارات در این نمایشگاه بود.

در بخش خصوصی انتشارات خورشید باران به عنوان ناشر برتر انتخاب شدند، این ناشر با 90 کتاب عنوان در این نمایشگاه حضور داشت، دو کتاب منظومه معراج سرخ، بالهای نقره‌‌ای دو اثر رونمایی شده از این انتشارات در نمایشگاه دفاع مقدس بود.

موسسه شهید کاظمی به عنوان دومین ناشر و دار خویین به عنوان سومین ناشر در این نمایشگاه انتخاب شدند، دار خویین با 250 عنوان کتاب و 67 عنوان کتاب چاپ نخست در این نمایشگاه حضور داشت، آقای مدیر پرفروش ترین کتاب این انتشارات در این دوره از نمایشگاه کتاب بود.

کتاب اطلس نبرد های ماندگار ارتش به عنوان کتاب برتر ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی