۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۱
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

از حاج ابراهیم تا خانطومان

از حاج ابراهیم تا خانطومان
تولیدات انتشارات
پدیدآورنده: سیدعبدالرضا هاشمی ارسنجانی
نوبت چاپ: اول/ 1395
قیمت: 26000 تومان
معرفی اثر:

روایتی منحصربه‌فرد و جذاب از رشادت و شهادت فرزندان مقتدر انقلاب اسلامی در دفاع از کیان ایران بزرگ و اسلام عزیز.

این کتاب حاوی خاطراتی بسیار جذاب بصورت داستانی روایی از رشادت شهدای لشکر 25 کربلا در ارتفاعات حاج ابراهیم و مبارزه با ضد انقلاب و سپس شرکت در جنگ سوریه و دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیها می‌باشد. این شهدا را فقط یک کلمه و آن هم دفاع از اسلام گرد هم آورد و با این صمیمیت و قول و قرارهایی که با هم گذاشتند پس از ماه‌ها دفاع در ارتفاعات سخت حاج ابراهیم همگی با هم عزم سفر کردند و در جنگ سوریه شرکت و همگی در کنار هم به فیض شهادت نائل گردیدند.

شهدایی که وقتی خاطرات و زندگی آنها را مرور می‌کنی به این نتیجه می‌رسی که مقامی شایسته‌تر از شهادت برازنده این مجاهدان نبوده و نیست.

خاطراتی از مجاهدت شهدایی همچون شهید کابلی، مرداخانی، حبیب‌پور، خلیلی، قنبری، بواس، شالیکار، خانزاد، رجایی‌فر، مشتاقی، سلطانی، حاجی‌زاده، کمالی، صحرایی، طاهر، عابدینی، جمشیدی، بریری، سالخورده، رادمهر، بلباسی، شیخ السلامی و... .

برشی از کتاب:

حضور نیروی انسانی در زمستان‌ها، علاوه بر جلوگیری از این مشکل، نمایش میزان اقتدار در شرایط سخت هم محسوب می‌شود؛ دشمنی که با دیدن اولین برف عقب می‌کشد، وقتی می‌بیند ما نه تنها عقب نکشیدیم که حتی در کولاک و سرماهای استخوان‌سوز هم دست از مرزهای میهن عزیزمان نکشیده‌ایم و تا آخرین نفس ایستاده‌ایم، کجا جرأت تعرض پیدا می‌کند؟!

ما الان در تابستان و اوج گرمای ایران هستیم و اینجا این قدر سرد است، فکرش را بکنید زمستان چه خبر می‌شود؟!

وقتی یخ جاده‌های اینجا در اردیبهشت و خرداد با بلدوزر شکسته و راه‌ها باز می‌شود، فکرش را بکنید زمستان‌هایش چگونه است؟

به نظر خودتان دشمنی که حضور بچه های ما، در اوج سرمای اینجا را می بیند، جرأت نگاه کج به این طرف میله های مرزی مان را دارد؟!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی