۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۳
نشر موسسه شهید کاظمی ۲ نظر اشتراک گذاری

زندگینامه «آخرین نخست‌وزیر» در راه نمایشگاه کتاب

زندگینامه «آخرین نخست‌وزیر» در راه نمایشگاه کتاب
تازه های خبری

 کتاب «آخرین نخست وزیر» جلد اول از زندگی و زمانه میرحسین موسوی از 1320 تا 1368 به قلم جواد موگویی در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

این کتاب که در واقع نگاهی به زندگی میرحسین موسوی که آخرین نخست وزیر در جمهوری اسلامی است، بوده و در آن نگارنده نگاهی به سیر زندگی او از 1320 تا 1368 انداخته است.

بنا بر اعلام مولف «آخرین نخست وزیر»، این کتاب قرار است از سوی نشر شهید کاظمی ناشر برگزیده سال منتشر و در نمایشگاه کتاب به مخاطبان ارائه شود.

پیش از این از جواد موگویی کتاب «اسرار آیت» نگاهی به زندگی شهید سید حسن آیت از سوی نشر حکمت اشراق منتشر شده بود، که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

برچسب ها سیاست,

نظرات (۲)

  1. راهب
    با سلام. نماز و روزه قبول. واقعا به عنوان یک نفر که با کتاب آشناست میگم که خیلی وقت ها بود که چنین کتابی نخوانده بودم. مدتها از کتاب خواندن شرح اسم و از نیمه خرداد میگذشت که چنین نثری ندیده بودم. عالی و دست مریزاد. اگر چندین خطای نگارشی از قبیل املای بعضی کلمات، فونت بعضی کلمات و ... در متن برطرف گردد خوب خوب میشود. یادم نمی رود وقتی به انتشارات الزهرا زنگ زدم و گفتم حداقل به خاطر شهید آوینی املای خیلی کلمات را درست کنید و چه برخوردی با من کردند. به همه عوامل اجرایی خسته نباشید میگویم. امیدوارم این چند اشباه نیز به خاطر احترام به کلمه و اسم شهدا برطرف گردد. آمین یا رب العالمین. لطفا اگر کتاب های خواندنی دیگری در هر زمینه انقلاب دارید به این حقیر معرفی نمایید. ممنون
  2. علیرضا
    اقا خدایی دم همتون گرم، دم اقای موگویی هم گرم
    چاکریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی