۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۴
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

کار باید تشکیلاتی باشد

کار باید تشکیلاتی باشد
تولیدات انتشارات
 
پدیدآورنده: محمود زارعی
نوبت چاپ: هفدهم/ 1398
قیمت: 20000 تومان
معرفی اثر:

 

اگر اهل کار تشکیلاتی هستید، خواندن این کتاب برایتان از نان شب واجب‌تر است!

تشکیلات چیز عجیب و غریبی نیست. همین که دو سه نفر یکجا جمع شدند و برای رسیدن به هدف مشترکی گام برداشتند، تشکیلات (هرچند خیلی کوچک) شکل گرفته است. اما خب! تشکیلات چه همین‌قدر جمع‌وجور باشد و چه سازمانی عریض و طویل، به نتیجه نمی‌رسد، مگر اینکه اصول و قواعد و ظرائف کار تشکیلاتی رعایت شود.

به دور و برتان نگاه کنید! همین دم دست خودتان چند تا از این مجموعه‌های تشکیلاتی کوچک و بزرگ را سراغ دارید که بخاطر رعایت نکردن همین امور دچار مشکل شده‌اند؟ جمع‌هایی که گاهی با حضور چند دوست صمیمی تشکیل شده‌اند و با این حال خیلی دوام نیاورده‌اند!

«کار باید تشکیلاتی باشد» کتابی است که خواندنش کمک می‌کند تا مجموعه‌هایی که کار تشکیلاتی انجام می‌دهند، اصول کار تشکیلاتی را یاد بگیرند و بیش از پیش موفق باشند؛ مخصوصاً این روزها که جمع‌هایی که بصورت خودجوش وارد فضای فرهنگی شده‌اند، نسبتاً افزایش پیدا کرده است.

این کتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون کار تشکیلاتی را در خود جای داده است. کتابی که اگرچه حجم زیادی ندارد، اما یکبار دوره کردن آن کمک می‌کند تا خیلی از آفات کار تشکیلاتی را بشناسیم و با عوامل موفقیت تشکیلات آشنا شویم.

برشی از کتاب:

هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات پیش نمی‌رود. انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد. (رهبر معظم انقلاب/27بهمن1360)

 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی